| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Nissan Primera GT Säljes
|
1821 besök totalt |
|
S: Nissan Primera GT Säljes
Gäller asså en Nissan Primera GT 150+hp -97 har precis slått över till 20.000mil. Servicebok. SOV, sitter fina vinterdäck på något sletna alufälgar. Sommar så sitter det nya bakdäck men något sletna fram, fina 17" +en extra fälg utan däck. Nybesiktad 3 jan. Nybytt länkarm & spindelled vänster fram. Costum byggt extraktor & 2½ till kat, japsdämpare. Annars orginal så ej sönderskruvad & heller inte sönderkörd pga bilen är en pendlarbil så långa varsamma mil. Hel & ren under till. Resterande av bilen är 95% rostfri, absolut inget synligt, utan fin i lacken, ända är framkofångaren där det är släpp i klarlack(är ju plast), syns inte direkt. Går mycket fint i motor & låda, riktigt pigg bil med grymt bra väghållning. Ring eller maila om intresse finns eller om du undrar över något. Inga skambud är du snäll, pga att pengarna ska gå till ev köp av golf gti som skall moddas & preppas =) 35.000:- BVSA Tommy Pyssysalo, Mob.0768236528 _________________ Tommy Pyssysalo |
||
|
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Re:
Ska testa en gång till så får vi se .. _________________ Tommy Pyssysalo |
||
|
Sådär ja, gick ju smärtfritt =) konstigt att jag inte fick till det förut ..
Så slå till nu, är ju en grymt bra bil med airbag på både förar & pass sidan, AC, servo mm. Men det absolut bästa med hela bilen är att du åker som en kung, med halvskin sportstolar & ett sjuhelsikes väghållning. Är ju en GT ! Ni avgör, jag skall skaffa mig golf ja, saknar all den modd man kan göra på dom.. _________________ Tommy Pyssysalo |
||
![]() |
SÄLJES
S: Nissan Primera GT Säljes
|
1821 besök totalt |
