Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Nissan Primera GT Säljes
1821 besök totalt
Hoodo
Dals-långed
Här sen Jan 2008
Inlägg: 10


Trådstartare
S: Nissan Primera GT Säljes

Gäller asså en Nissan Primera GT 150+hp -97 har precis slått över till 20.000mil.
Servicebok.
SOV, sitter fina vinterdäck på något sletna alufälgar. Sommar så sitter det nya bakdäck men något sletna fram, fina 17" +en extra fälg utan däck.
Nybesiktad 3 jan.
Nybytt länkarm & spindelled vänster fram.
Costum byggt extraktor & 2½ till kat, japsdämpare.
Annars orginal så ej sönderskruvad & heller inte sönderkörd pga bilen är en pendlarbil så långa varsamma mil.
Hel & ren under till. Resterande av bilen är 95% rostfri, absolut inget synligt, utan fin i lacken, ända är framkofångaren där det är släpp i klarlack(är ju plast), syns inte direkt.
Går mycket fint i motor & låda, riktigt pigg bil med grymt bra väghållning.
Ring eller maila om intresse finns eller om du undrar över något.
Inga skambud är du snäll, pga att pengarna ska gå till ev köp av golf gti som skall moddas & preppas =)

35.000:- BVSA

Tommy Pyssysalo, Mob.0768236528

_________________
Tommy Pyssysalo
Citera
Hoodo
Dals-långed
Här sen Jan 2008
Inlägg: 10


Trådstartare
Bilder kan ordnas bara ge mig eran mailadress så fixar vi det ..
om nån känner sig sugen på ett byte med en golf så hojta till, ligger ett inlägg vad för önskemål jag har.

_________________
Tommy Pyssysalo
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Varför inte lägga in bilder i tråden
om du har problem med stl, så rekommenderas www.irfanview.com thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Hoodo
Dals-långed
Här sen Jan 2008
Inlägg: 10


Trådstartare
Re:

Dude skrev:
Varför inte lägga in bilder i tråden
om du har problem med stl, så rekommenderas www.irfanview.com thumbs up


Ska testa en gång till så får vi se ..

_________________
Tommy Pyssysalo
Citera
Hoodo
Dals-långed
Här sen Jan 2008
Inlägg: 10


Trådstartare



_________________
Tommy Pyssysalo
Citera
Hoodo
Dals-långed
Här sen Jan 2008
Inlägg: 10


Trådstartare
Sådär ja, gick ju smärtfritt =) konstigt att jag inte fick till det förut ..

Så slå till nu, är ju en grymt bra bil med airbag på både förar & pass sidan, AC, servo mm. Men det absolut bästa med hela bilen är att du åker som en kung, med halvskin sportstolar & ett sjuhelsikes väghållning. Är ju en GT !
Ni avgör, jag skall skaffa mig golf ja, saknar all den modd man kan göra på dom..

_________________
Tommy Pyssysalo
Citera
SÄLJES
S: Nissan Primera GT Säljes
1821 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande