Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Fälgbanor 16
1277 besök totalt
Jaffa
Kvicksund
Här sen Nov 2002
Inlägg: 92


Trådstartare
K: Fälgbanor 16

16" yttre fälgbanor för 30-bultar köpes (compomotive, revolution mfl(?).)
Behöver 2 st som breddar 17mm utåt enl. bild.
Ev. byte mot 1" banor.
Även andra Compomotive fälgbanor av intresse.



_________________
/Martin Görander PCS 2424B
Citera
gr A ägare
vargön
Här sen Dec 2006
Inlägg: 27



fälgbanor

Hej

Har en massa 16" fälgbanor kommer inte ihåg om dom är 20 eller 30 bult.
Det är BBS Tror det är från ca 1tum till 6tum breda.

Är det något av intresse ring 073-0392267.


// Tobbe.

_________________
torbjörn johansson
Citera
Onk
Västervik
Här sen Mar 2005
Inlägg: 83



Kan du nöja dig med nytillverkade kopior så finns det mkt billigt i tyskland.

Har själv köpt sådana och dom var helt ok kvalitetsmässigt.

_________________
Tomas Frick


Mazda Miata '91
Citera
Jaffa
Kvicksund
Här sen Nov 2002
Inlägg: 92


Trådstartare
Citat:
Kan du nöja dig med nytillverkade kopior så finns det mkt billigt i tyskland.

Har själv köpt sådana och dom var helt ok kvalitetsmässigt.


Kopior funkar. Vilket företag köpte du av?

_________________
/Martin Görander PCS 2424B
Citera
Jaffa
Kvicksund
Här sen Nov 2002
Inlägg: 92


Trådstartare
Efter att plockat isär fälgarna hittade jag beteckningen C1605F på fälgbanorna. Behöver alltså 2st såna.
och BBS passar enligt uppgift inte.


baksida


framsida

_________________
/Martin Görander PCS 2424B
Citera
SÄLJES
K: Fälgbanor 16
1277 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande