| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
L: Sparco EVO till låns någon?
|
1010 besök totalt |
|
Hej! Jag undrar om det finns någon vänlig rejsasjäl som har lust att låna ut en sparco evostol för lite provmontering/mätning? I stockholm underlättar massor! Pma om någon känner sig manad
MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
|
Jag skulle ev kunna göra det. har iaf en som jag inte monterat tillbaka i bilen för jag håller på med bältena.
Jag har däremot inget sparco underrede till den stolen, är lite special iom att den sitter i fieron. _________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
|
Hej!
Det skulle vara helt superschysst! Självklart får du en ny stol om olyckan skulle vara framme
Fästen måste jag ändå inhandla så det är inga problem! Du kan väl Pma ditt mobilnummer så kan jag ringa dig imorgon? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
Tjenixen!
Har köpt en ny Evo3 med fästen som jag ej hunnit montera. Kan utlånas om den återlämnas i samma skick
Finns i Trångsund. Nås på mobilen 9-24. // Rogge. |
![]() |
SÄLJES
|
1010 besök totalt |