Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
k: BMW e30 m3
1579 besök totalt
gr A ägare
vargön
Här sen Dec 2006
Inlägg: 27


Trådstartare
k: BMW e30 m3

Söker en m3 som jag kan bygga tävlingsbil av så med andra ord ingen fin lågmilare utan gärna en billig def, krockad,stöldskadad, eller påbörjat objekt.

(Tycker det är synd att lägga massa pengar på inredning,std låda,bakaxel,bromsar,mm som man inta har användning för)

Kan även vara intresserad av tom kaross, eller färdig tävlingsbil om priset är rätt.................

Även tacksam för tips !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh Torbjörn 073-0392267.

_________________
torbjörn johansson
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Jag har en tomkaross. Köpte den för att bygga räserbil men hinner tyvärr inte med. Har redan 2 andra M3:or.

samuel@millway.se

Mvh
Samuel

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Re:

Samuel Lindkvist skrev:
Jag har en tomkaross. Köpte den för att bygga räserbil men hinner tyvärr inte med. Har redan 2 andra M3:or.

samuel@millway.se

Mvh
Samuel


Å det säger du nu...

fast jag har ju inte tid...


_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1992



Re:

Samuel Lindkvist skrev:
Jag har en tomkaross. Köpte den för att bygga räserbil men hinner tyvärr inte med. Har redan 2 andra M3:or.

samuel@millway.se

Mvh
Samuel


Är det papper på karossen?

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
EV6
Sodi DD2
Citera
Tommy-Pettersson

Här sen Nov 2007
Inlägg: 104



m3

ursäkta att man hoppar in såhär men e nyfiken va du e tänkt att ta för den mellan tummen och pek?!

Mvh

_________________
Tommy Pettersson
Citera
gr A ägare
vargön
Här sen Dec 2006
Inlägg: 27


Trådstartare
Hej hur blir det med bilderna?????????????????

// Torbjörn

_________________
torbjörn johansson
Citera
SÄLJES
k: BMW e30 m3
1579 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande