Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Manta Gsi kardan!
866 besök totalt
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284


Trådstartare
K: Manta Gsi kardan!

Hej!

Är på jakt efter en Gsi kardan i gott skick utan större rostangrepp på ingående axel!

Gärna nån som är bättre än denna!


MVH Erik

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Qaz
Uppsala
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1875



Borde inte jag ha en sån ände från när mantan hade automat?

Eller, det kanske är den du har där?

På manuella hade jag ju en med hardy, och den blev ju rostangripen sen.

_________________
Markus Ålind
Citera
Michael Th
kallinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 2549



det går ju att bygga upp ytan med flamsprutning och sedan svarva eller slipa till mått...
kanske tillochmed går att bygga upp med gassvats med tex slaglod brons eller silverlod sedan svarva till,
visst en ny är ju alltid kul men om inte sådant finns..

_________________
Michael Thulesius
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752



Du har PM

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284


Trådstartare
Så uppar vi denna lite, fortfarande på jakt!

MVH Erik

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Dagger
V.Torup, Skåne, Sweden
Här sen Apr 2006
Inlägg: 167



Har en komlett bil annars, men det kanske är lite onödigt
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43940

_________________
Mvh//Tobbe Hellman
106 TURBO -92
Citera
SÄLJES
K: Manta Gsi kardan!
866 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande