Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Pedalställ till manuellt växlad Escort Mk2
1733 besök totalt
Jesper L
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 493


Trådstartare
K: Pedalställ till manuellt växlad Escort Mk2

Behöver ett komplett pedalställ till Escort Mk2, tror att även Mk1 prylar passar.

Ska ju bygga om min automatare till 5-pet.

Svara gärna i tråden.
Är även i behov av en rostfri baklucka till Escort Mk2.

Jesper

_________________
Jesper Leidig

Skoda Octavia 1,6 -99
Harley Davidsson Sportster 1200 Sport
Vespa Touring 150cc 1961
Citera
Jesper L
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 493


Trådstartare
Ingen som har prylar liggande...

_________________
Jesper Leidig

Skoda Octavia 1,6 -99
Harley Davidsson Sportster 1200 Sport
Vespa Touring 150cc 1961
Citera
Lazzlo
Göteborg (Örgryte)
Här sen Sep 2004
Inlägg: 168



Jag har nog en liggandes från min mk1:a.
Ska kolla nästa gång jag är i garaget.

Kan det vara intressant?

/Lars

_________________
Ingen leksak för tillfället.

Gammal bil: Escort mk1 -73

Lars Rosqvist
Citera
Jesper L
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 493


Trådstartare
Hej Lars!

Kolla gärna för det låter det intressant!

_________________
Jesper Leidig

Skoda Octavia 1,6 -99
Harley Davidsson Sportster 1200 Sport
Vespa Touring 150cc 1961
Citera
jeims
Jönköping
Här sen Sep 2003
Inlägg: 139



du har pm jesper

_________________
Mvh David Jämsåker
Ford Sierra Cosworth -89
Volvo V70 -05
Volvo Pv -57
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



jag har baklucka i båda plats och plåt.att du inte sa till för 6 månader sen jag slängde mitt pedalställ dörrar finns mer i båda plåt och plats

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
Lazzlo
Göteborg (Örgryte)
Här sen Sep 2004
Inlägg: 168



Jag hittade pedalstället.
Det ser fint ut. Monterades bort från bilen då den gått 7300 mil.

Skicka PM om du är intresserad.
Kan skickas med bussgods.
Bilder finns i min mobil. Ska bara ladda ur dem...

400 kr + frakt. Kan det vara rimligt?

Mvh,
Lars

_________________
Ingen leksak för tillfället.

Gammal bil: Escort mk1 -73

Lars Rosqvist
Citera
Jesper L
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 493


Trådstartare
Tog mig i kragen och kollade upp hurvida Mk1 passar Mk2 och det gör det inte...

Men jag är ganska säker på att en Zakspeed wannabee nära mig är sugen på ett Mk1 pedalställ

_________________
Jesper Leidig

Skoda Octavia 1,6 -99
Harley Davidsson Sportster 1200 Sport
Vespa Touring 150cc 1961
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



"Zakspeed wannabee "
















Vem?

_________________
Håkan Persson
Citera
SÄLJES
K: Pedalställ till manuellt växlad Escort Mk2
1733 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande