Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7375 besök totalt |
Rejsatröjan nu uppletad och nerpackad. Måste ju sprida budskapet
![]() Skall försöka undvika "overload" i systemet och hålla ögonen öppna Peter, men jag vågar inte lova något. Det har ju en förmåga att bli lite mycket där emellanåt. Nu mot sängen för att hinna med sista packningen imorgon. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Jag tror typ 35kr. Det brukar dock vara lite halvtaskig växlingskurs via banken (de ska ju tjäna pengar den vägen också). Föreslår Forex. Pundet har ju okcås blivit billigare senaste månaden ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
hmm det är nu jag borde börja packa och fixa lite här hemma innan resan och inte sitta framför datan!
![]() ![]() _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
Re:
Vetifasen om det är lönt att gå och lägga sig ens... _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Re:
Hehe troligtvis inte, blev väl inte bättre av att jag somna på soffan efter förra inlägget och vaknade nu ![]() Nu måste jag verkligen börja packa :P hehe _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
Jag är inte det minsta trött
![]() ![]() Får dessutom ta en avstickare på vägen eftersom jag inte hittar nån mack som har nattöppet på vägen. Måste ju ha red bull på vägen och givetvis har jag inte köpt några i förväg. ![]() Kanske skulle försöka sova lite till iaf.. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Man kanske skulle ta och sova nu snart.... så här kommer jag att se ut senare idag -->
![]() Peter Simons väckarklocka lär väl ringa nog snart om han åker buss till Gullmarsplan för det tar ju rätt långtid att ta sig dit så här mitt i natten. ![]() Vi siktar på att vara hos Bisting 0430 _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Re:
No sleep til Hammersmith. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7375 besök totalt |