Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 8 pot Brembo (Mercedes-McLaren SLR) calipre (bromsok)
2259 besök totalt
Juel72
Danmark
Här sen Jan 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
S: 8 pot Brembo (Mercedes-McLaren SLR) calipre (bromsok)

S: 1 Komplet sæt 8 stemplede Brembo calipre.
Fabriksnye (aldrig anvendte)
Med bremse klodser
originalmonteret på McLaren-Mercedes SLR superbilen.
Passer til 360-380mm bremse skiver

Se billeder. Fler bilder fins. Kan mailes

Pris: SEK 19.000

Fins i Danmark. Kan arrangere forsendelse.

Flemming Juel
Frederikshavn
Danmark


_________________
Flemming Juel
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1401



Läckert, som jag ser det är det exakt samma ok som sitter på Lamborhini Gellerdo, Audi RS4 (B7), Audi RS6 och ett antal nya VW-koncern produkter...
Jävligt bra bromsok!

Lycka till med försäljningen...
mvh Jimmy

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
NEO
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 442



Re:

Särås skrev:
Läckert, som jag ser det är det exakt samma ok som sitter på Lamborhini Gellerdo, Audi RS4 (B7), Audi RS6 och ett antal nya VW-koncern produkter...
Jävligt bra bromsok!

Lycka till med försäljningen...
mvh Jimmy


Tjenixen. bara för att hjälpa folk på traven här om de är sugna på dessa. Jag trodde osså de var samma som RS6-oken (gamla RS6/RS4-b7 that is, eller hur LeWaN. ) först och blev lite varm i kroppen. Men jämförde sen med mina och det visar sig att mer än man tror skiljer. Finns bild här:
http://www.irry.com/neo/bilder/temp/rs6web/PICT0247.jpg

_________________
/NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 ::
Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +-
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1401



Re:

NEo skrev:
Särås skrev:
Läckert, som jag ser det är det exakt samma ok som sitter på Lamborhini Gellerdo, Audi RS4 (B7), Audi RS6 och ett antal nya VW-koncern produkter...
Jävligt bra bromsok!

Lycka till med försäljningen...
mvh Jimmy


Tjenixen. bara för att hjälpa folk på traven här om de är sugna på dessa. Jag trodde osså de var samma som RS6-oken (gamla RS6/RS4-b7 that is, eller hur LeWaN. ) först och blev lite varm i kroppen. Men jämförde sen med mina och det visar sig att mer än man tror skiljer. Finns bild här:
http://www.irry.com/neo/bilder/temp/rs6web/PICT0247.jpg


Tussan oxå, ser att Du har rätt... Förlåt alla... Men tittade på MB oket och tyckte det såg exakt ut, men som sagt jag hade inte mitt ok på bild löst...
Tur rejsa har en massa andra användare som kan mer än en själv!
Dåså, då har vi ett facit att MB oket är ett MB ok... Dock kan jag tänka mig att dom är väldigt nära släkt på Brembo avdelningen!
mvh Jimmy

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
zlobo
växjö
Här sen Maj 2004
Inlägg: 313



hadde sånahär ok och skivor innan dom e till föt 36,mm tjocka skivor. O sen måste man ha mercedes skivor för inga andra skivor passade då belägget hadde större anlägningsyta än alla andra fabrikat.

_________________
________________________________________

Slobodan Kostic
www.kostic.nu

Spons BSR KRB EAAB Peter G
Citera
Juel72
Danmark
Här sen Jan 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Ja, det er stora skivor der skal til.

Husk, de er sprillans nye
Priset er ikke fast. Kan diskuteras.

Kan även skaffa 6 stemplede calipre (bromsok).

Flere billeder kommer

Mvh

Flemming Juel

_________________
Flemming Juel
Citera
SÄLJES
S: 8 pot Brembo (Mercedes-McLaren SLR) calipre (bromsok)
2259 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande