| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: GA kevlar stol
|
736 besök totalt |
|
K: GA kevlar stol
Är på jakt efter en GA kevlar stol antingen en varnlig eller med öron på Pma mig _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Re: K: GA kevlar stol
Jag har två stycken GA Kevlar stolar ståendes som jag tänkt montera i min S2:a. Dock så är jag inte så förtjust i öronen och funderar därför på att sälja mina. De ser ut som på bilden. Storleken är jag lite osäker på men den det handlar om en relativt smal och en lite bredare. Båda stolarna har nytt tyg utan GA loggan. Dessvärre saknas några av kulisserna som ska sitta i hålen. Men det är småpengar hos GA. Skicka mig ett mail på vskogh@volvocars.com om du är intresserad. Stolarna står i Borås.
_________________ Mvh Viktor Skogh, Borås |
||||
|
Re: K: GA kevlar stol
Kan du mäta bredden på stolarna, bredaste stället i framkant vid låren. /john _________________ John Svensson |
||||
![]() |
SÄLJES
K: GA kevlar stol
|
736 besök totalt |
