| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Växellåda Borg warner
|
2274 besök totalt |
|
Camaro-94 Borg warner låda i delar 6 Växlad div smådelar saknas pris 2500kr OBS ej corvette som jag skrev förut!! _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||||
|
|
||||
|
Med tanke på namnet hans, Lotus omega, skulle det väl kunna vara lådan till en sån... tror det är samma som en "vanlig" låda från en C4 ZR1 eller nåt sånt.
_________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||||
|
Vet ej exakt vad som saknas.köpte den i delar.säljes allt eller i delar står detta på lådan 13-86-065-902 på mitten huset sen står det nästan lika dana nr på lösa delen längst fram liksom längst bak där växelspaken sitter.alltså är lådan löstag bar i 3 delar så att säga
_________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||||
|
Re:
i lotus omega sitter det en ZF S6-40 låda inte helt samam som ZR1 några punkter är olika bla förlängd ingående axel _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||||
|
Re:
Hmm...betyder det att det är lös sprängkåpa eller är det bara jag som får för mej det? Ifall den är löstagbar är jag sjukt intresserad. _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||
|
Re:
det är lös spängkåpa men den följer inte med _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||||
|
Pga lite dålig beskrivning om vad det är som saknas i den, ger jag ett försiktigt skambud på 500:-+frakt.
Jag kan gärna bjuda mer, men du får nog speca lite mer vad det är som saknas i den.. Säker på att det är en -94 och inte en -93? EDIT: PMa om du vill ha mitt nummer, så kan vi kanske snacka lite mer om vad det är som saknas eller som ingår. |
||||
|
Enligt växellåds nr jag skickade till hansen racing så fick han fram att det var en camaro 6 växlad v8-94 låda
det som saknas enligt säljaren då jag köpte den är fjädrar bultar och brickor alla vitala delar är intakt och som jag ser det felfria. _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2274 besök totalt |