Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 728i-84 "Manuell" byte?
1392 besök totalt
NS
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 144


Trådstartare
S: BMW 728i-84 "Manuell" byte?

Sk o bes (Bes dec-apr, sk maj)
24000 mil
Går kanon i motor och låda
CD
17" M5 fälg m nya Nokian WR M+S däck (225/45) (bara däcken kostar 6000:-)
Kanon kul vinterbil
Startar jämt

På grund av klåfingriga personer så måste man öppna passagerar dörren inifrån
Handbromsbackar slut nya finns + vire

Köpte den här för att flytta över prylarna från en 735:a jag hade men sålde den ist, så den här blev över.
Finns viss ytrost är kanonfräsch under.
Har en uppsättning 16" MIM Juventus (svarta) m mkt fräscha däck, som kan följa m mot ett tillägg på 4500:-





Pris:10500:- bvsa el byte mot nån kul bil tex e21:a, 02:a, e30 nån gti mm kom m förslag
Bilen finns ca 3 mil söder om Gävle

_________________
Niclas Söderlindh
Golf mk2
Citera
NS
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 144


Trådstartare
Upp ....nytt pris!

_________________
Niclas Söderlindh
Golf mk2
Citera
eriksson360
Stockholm
Här sen Jan 2006
Inlägg: 454



vill du byta mot

en 318i -89 nybesiktad och skattad "bes för en vecka sedan"
17000mil
mycket fin
vit

Eriksson360@msn.com

_________________
e r i k e r i k s s o n
Citera
NS
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 144


Trådstartare
Re:

eriksson360 skrev:
vill du byta mot

en 318i -89 nybesiktad och skattad "bes för en vecka sedan"
17000mil
mycket fin
vit

Eriksson360@msn.com





Du har pm

_________________
Niclas Söderlindh
Golf mk2
Citera
SÄLJES
S: BMW 728i-84 "Manuell" byte?
1392 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande