Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Compomotive TH 8x16"
1865 besök totalt
Misano
Karlstad
Här sen Dec 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
S: Compomotive TH 8x16"

Tråd kan tas bort!


thumbs up

_________________
Mikael Grindvall
------------------
BMW SC #612
Citera
richbrandt
Karlstad
Här sen Mar 2005
Inlägg: 189



Vad nu

_________________
Richard Brandt
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8286



Navhål storlek?

MVH Erik

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 375



riktigt feta har själv en likadan uppsättning, varför sälja?

_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
Misano
Karlstad
Här sen Dec 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
Ja ev kanske de behålls, men man är alltid sugen på att förnya sig!

Navstorleken är E30, dvs inga centreringsringar behövs. Kan kolla vad det är exakt.

_________________
Mikael Grindvall
------------------
BMW SC #612
Citera
malfunkshun
Go:teborg
Här sen Dec 2004
Inlägg: 541



Rackarns...hade dom varit 5x112 så hade jag köpt på stört

_________________
Björn Viklund

Audi S2 Avant (brukshink)
*Ny räser på gång*
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



Re:

Misano skrev:
Ja ev kanske de behålls, men man är alltid sugen på att förnya sig!

Navstorleken är E30, dvs inga centreringsringar behövs. Kan kolla vad det är exakt.
navet är 57,1mm

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
Misano
Karlstad
Här sen Dec 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
Re:

hartge skrev:
navet är 57,1mm


Tack thumbs up

_________________
Mikael Grindvall
------------------
BMW SC #612
Citera
Johan_W
MellanSverige
Här sen Jun 2003
Inlägg: 708



Ursäkta om jag stör tråden, men du skrev att du köpt dom nya 2007? Säljs dom nya med olika et?
Jag skulle köpa dom direkt om jag visste att de gick in pga ET, synd att jag bor så långt bort, annars hade det ju bara varit att prova. Jag ska ut och mäta får vi se...

_________________
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



Re:

Jag har inte sett de där på en e30 förut, det blir inte bättre än så. Sådana ska jag ha när jag samlat på mig en hög med pengar igen! thumbs up

_________________
VW Golf Alltrack -20
Citera
SÄLJES
S: Compomotive TH 8x16"
1865 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande