| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Bus/bruks-bil
|
1214 besök totalt |
|
K: Bus/bruks-bil
Har varit billös allt för länge nu och behöver ngt nytt. Bilen kommer att användas varje dag och vara min enda bil, så inte allt för avancerade objekt sökes. Iom att jag flyttar hemifrån snart så får den inte heller vara allt för törstig/dyr att äga. Har snöat in mig lite på Peugeot 306 GTi 99-00 men då det knappt finns några till salu så är jag öppen för andra förslag! Pris runt 50 papp. mvh, Martin |
||
|
_________________ Timmy Millton |
||
|
_________________ Jon Rolfsson |
||
|
Re:
oj, den där såg helt klart intressant ut. Helt i min stil
Bes/skatt? Vinterhjul? Du kan väl PMa lite info samt ungefärligt pris? mvh, Martin |
||
|
|
||
|
_________________ Carl-Henric . Svensson BMW e30 86- 320,2.5 bus/projekt Opel Ascona B 76- 1,9 Bruks/vinterbus |
||
|
Re:
Vill nog ha nånting lite finare/dyrare. Tack ändå! |
||
|
En annan typ av bil, kanske ska säljas pga firmabil på intågande. Har ett par bilar för mycket nu men har inte haft hjärta att sätta ut annons än, med en förstående sambo blir gärna bilarna fler och fler.
Audi S4 2,2T -94 Fin bil som dock drar 1,15 l/milen. Kanske delvis pga 18x9,5" fälgarna...
original förutom just fälgarna och avgassystemet som är 3" efter kattarna. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||
![]() |
SÄLJES
K: Bus/bruks-bil
|
1214 besök totalt |
