Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Bus/bruks-bil
1214 besök totalt
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79


Trådstartare
K: Bus/bruks-bil

Har varit billös allt för länge nu och behöver ngt nytt. Bilen kommer att användas varje dag och vara min enda bil, så inte allt för avancerade objekt sökes.

Iom att jag flyttar hemifrån snart så får den inte heller vara allt för törstig/dyr att äga.

Har snöat in mig lite på Peugeot 306 GTi 99-00 men då det knappt finns några till salu så är jag öppen för andra förslag!

Pris runt 50 papp.

mvh,
Martin

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
timmy
skara
Här sen Jan 2005
Inlägg: 34



här har du en fin 306 gti till salu


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31145

_________________
Timmy Millton
Citera
jygge
Karlstad
Här sen Feb 2005
Inlägg: 40



Hej!

En -98 citroen xsara Vts kanske?

mvh J

_________________
Jörgen hayd
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578



Ett förslag till då, dock inge pegga



http://www.garaget.org/?car=62493

ge mig ett bud vet ja

/ Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79


Trådstartare
Re:

Jon_R skrev:
Ett förslag till då, dock inge pegga



http://www.garaget.org/?car=62493

ge mig ett bud vet ja

/ Jon


oj, den där såg helt klart intressant ut. Helt i min stil

Bes/skatt? Vinterhjul?

Du kan väl PMa lite info samt ungefärligt pris?

mvh,
Martin

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79


Trådstartare
Flera tips?


_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
The_Alchemyst
Karlshamn
Här sen Nov 2005
Inlägg: 22




_________________
Carl-Henric . Svensson
BMW e30 86- 320,2.5 bus/projekt
Opel Ascona B 76- 1,9 Bruks/vinterbus
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79


Trådstartare
Re:

The_Alchemyst skrev:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=592698&highlight=#592698


Vill nog ha nånting lite finare/dyrare. Tack ändå!

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



En annan typ av bil, kanske ska säljas pga firmabil på intågande. Har ett par bilar för mycket nu men har inte haft hjärta att sätta ut annons än, med en förstående sambo blir gärna bilarna fler och fler.

Audi S4 2,2T -94
Fin bil som dock drar 1,15 l/milen. Kanske delvis pga 18x9,5" fälgarna...
original förutom just fälgarna och avgassystemet som är 3" efter kattarna.

_________________
VW Golf Alltrack -20
Citera
SÄLJES
K: Bus/bruks-bil
1214 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande