Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:GA Racingstol RACE
1943 besök totalt
3kgt
Nyköping
Här sen Maj 2007
Inlägg: 27


Trådstartare
S:GA Racingstol RACE

Som rubriken har en svart GA racingstol till salu.

om intresse finns så skicka iväg ett Mail till: runnar_999@hotmail.com

så skickar ja bilder. Och priset är bud. Länkar, där finns stolen http://www.ga1.se/

//Joel

_________________
Joel Arnerheim
Citera
Hotte
Gotland
Här sen Nov 2004
Inlägg: 138



Skulle gärna vilja veta vad du tänkt dig för pris?

_________________
Håkan othberg
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



Stl på stolen och pris tack

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
brainglow
Stockholm
Här sen Aug 2006
Inlägg: 510



Hittade en PDF med lite mer info

http://www.ga1.se/pdf/stol_race.pdf

_________________
Patrik Rosén
Speedlab Crew - http://www.speedlab.se
3D-printing/Design - http://www.brainglow.se
Instagram - https://www.instagram.com/brainglow.studios/
Citera
3kgt
Nyköping
Här sen Maj 2007
Inlägg: 27


Trådstartare
Re:

ESCORTMK2MANNEN skrev:
Stl på stolen och pris tack


Stl är stor:) det är bara lägga ett bud

_________________
Joel Arnerheim
Citera
3kgt
Nyköping
Här sen Maj 2007
Inlägg: 27


Trådstartare
upp..

_________________
Joel Arnerheim
Citera
jasv
Karlskrona
Här sen Nov 2006
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


L eller XL?

Blir inte L för stor för en 175 cm och 70 kg?

_________________
Janne Svensson
Citera
SÄLJES
S:GA Racingstol RACE
1943 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande