| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BBS RS Centrumkåpor
|
2286 besök totalt |
|
S: BBS RS Centrumkåpor
Har 4st centrumkåpor jag inte har någon användning för. Inte bara emblemet utan både: Emblem, muttern samt plattan. UPPDATERING.... Var helt säker på att jag hade 4st BBS emblem över som jag skulle sätta på dessa men hittar tyvär inte dom. Ska kolla igen men som det ser ut nu följer endast emblem med Porsche skölden på med. Har ett par BBS eblem men hittar inte alla 4. Har suttit på ett par 16", därför jag säljer. Jag behöber till 15" Så är det någon som vill byta så går det utmärkt. Pris: har bud på 700kr /Johan
_________________ Johan Holmgren Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d Busbil: Golf GTI -84 Mk1 |
||
|
Re: S: BBS RS Centrumkåpor
Pris? /David _________________ David Boman - BMW M3 E46 -02 - Alfa 155 ts sport -96 - Alfa 33 1.7 QV -89 |
||
|
Re:
Korrekt! Snabb sökning så hittade även jag den tråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||
![]() |
SÄLJES
S: BBS RS Centrumkåpor
|
2286 besök totalt |
