| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Fixar....
|
841 besök totalt |
|
Re:
En vanlig E30 dörr har "försänkning" för montering av sidolist medans M3 dörren har slät panel
Daniel: Jag tror jag har en M3 dörr med en skada på övre framkanten, ska kolla upp det imorgon! _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||
|
Re: Ingen...
har du inget kjolpaket som ligger å skräpar till en ix _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
![]() |
SÄLJES
Fixar....
|
841 besök totalt |
