| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: GT3 Ferodo race klossar + ATE blue bromsvättska
|
1783 besök totalt |
|
S: GT3 Ferodo race klossar + ATE blue bromsvättska
har några uppsättninga klossar till GT3 MKI fram och bak även ett tio tal liter ATE blue
Maila Jannis.dimtsas@hermi.se _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||
|
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||
|
Re:
Beror på pris, hur mkt har du? islohm@telia.com /M |
||
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
||
|
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||
|
Bromsvätskan 195:- litern
klossar fram 1500:- klossar bak 1000:- har bara några få liter olja kvar . och ett sett klossar . /Jannis _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||
|
Hej!
Jag köper gärna en liter ATE super blue bromsvätska. Betalning? Frakt? Jag bor i Umeå. Vänliga hälsningar Erik Bergfors _________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
||
![]() |
SÄLJES
S: GT3 Ferodo race klossar + ATE blue bromsvättska
|
1783 besök totalt |
