| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Dags för nya rejsa-tröjor?
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 4 besök senaste veckan (15829 totalt) |
|
I ett infall av högmod under influens av barnförbjudna drycker, så la P.P förslaget om att vi kanske skulle ta tag i tröjor igen (det var ju ett par år sen sist )
Är det av intresse för våra forumsoffpotatisar
Priser vet jag inget om och inte hur dom ska se ut heller, så det är öppet för förslag. Kom med vettiga sådana, så gör vi en poll sen. Förslagsvis, så blir det brodyr som förra gången. Dvs med rejsalogga och personens namn på bröstet och "Turn in, Apex, Flat out" i nacken. Jag vill klargöra att det är P.P som ska ta hand om logistiken denna gång
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Re: Dags för nya rejsa-tröjor?
Jag vill ha en
Dock har design aldrig varit min starka sida och inte nu heller
_________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Jag missade ju förra omgången så jag bokar gärna upp mig på på nån modell.
Långärmad t-shirt står på önskelistan, kortärmad skjorta/piké (var väl nåt sånt sist) är ju kanske inte så gångbart på de flesta av banträffarna då det brukar vara krav på långärmade tröjor.
_________________ Peter Karlsson |
||||
|
Re:
Håller med. Då får tröjan ett användningsområde i sitt rätta element _________________ /Kristian Elisson |
||||
|
Re:
Håller med Vill ha
_________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
|
Re:
1. Antingen långärmad med krage eller långärmad t-shirt. Jag gillar det första men det kostar nog lite mer än alternativ två. 2. På träffarna kan en svart tröja bli lite varmt. Men den håller sig snyggare om man råkar skita ner sig lite under dagen under ett hjulbyte eller så. Ska man kanske kunna ha möjlighet att få beställa valfritt ljus och mörk om logistiken (P.P.) överlever det? 3 Ska vi go all the way och helt enkelt bara köra riktig godkänd nomexundertröja med brodyr rakt av? _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Fråga 4: Finns det behov av två rader text? om jag läser namnet Torbjörn Nilsson på bröstet säger det mig inte ett dugg. I live to ride däremot ger mig en liten aning. Samtidigt känns det ju lite löjligt att kalla någon Barbapappa i en konversation...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Re:
Äshhhh du ska spendera lite tid i min bransch så får du se att det funkar utmärkt med nicknames
(jobbar på en internet leverantör )
Förövrigt så är jag intresserad av en långärmad också.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
|
Vi snackade ju om en långärmad "förra gången" oxå har jag för mig.
Alltid knepigt med klädseln på banträffar/slalom vid de tillfällen då det krävs "heltäckande bomull". Jag äger inga långärmade racingbomullströjor... Tror att svart/mörk faktiskt är att föredra. Vad skulle en nomexlångärm by the book kosta? Kollade "vi" inte upp det förra gången...? Jag är på. (Junior oxå tror jag).
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 4 besök senaste veckan (15829 totalt) |