| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Köpt
|
1001 besök totalt |
|
Köpt
Letar vettigt sprut till min BMW S14 maskin (4 cyl). Inte för gammalt och gärna med TPS/Hall givare. Behöver inget värstingsystem, men de vanligaste funktionerna skall finnas där liknande DTA S60 PRo. Skicka mail/PM om ni har något liggandes som ni vill bli av med till vettiga pengar. Inga "överpriser" då kan jag lika så väl köpa ett nytt direkt från USA.
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Re: K: Motorstyrsystem
Har du kollat upp megasquirt? Isåfall kan jag tipsa dig om en som kan sälja boxen förberedd för dina givare och sensorer, skicka ett mail till backen100@hotmail.com för att komma i kontakt med honom. www.megasquirt.info _________________ Peter Strandberg Alfa Kombi |
||
|
Re: K: Motorstyrsystem
Billig om man ser till alla funktioner du får: http://shop.vems.hu/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=48&osCsid=75226c1bb19023e9d8d63d4ba21f05ce _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
|
Jag trodde du hade köpt ett redan? Blev det inget?
Megasquirt och liknande är iallafall inget för dig. Du ska tävla och vinna. Inte stå i depån varannat race.
|
||
|
Re:
Nej, det skall ju funka! Inte köpt änn, hittar jag inget vettigt begangnat så är ju DTA billiga i USA.
_________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
SÄLJES
Köpt
|
1001 besök totalt |

