Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Köpt
1001 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Köpt

Letar vettigt sprut till min BMW S14 maskin (4 cyl). Inte för gammalt och gärna med TPS/Hall givare. Behöver inget värstingsystem, men de vanligaste funktionerna skall finnas där liknande DTA S60 PRo.

Skicka mail/PM om ni har något liggandes som ni vill bli av med till vettiga pengar. Inga "överpriser" då kan jag lika så väl köpa ett nytt direkt från USA.

_________________
Patrik Skoog
Citera
jol
Luleå
Här sen Apr 2005
Inlägg: 403



Re: K: Motorstyrsystem

Har du kollat upp megasquirt? Isåfall kan jag tipsa dig om en som kan sälja boxen förberedd för dina givare och sensorer, skicka ett mail till backen100@hotmail.com för att komma i kontakt med honom.
www.megasquirt.info

_________________
Peter Strandberg
Alfa Kombi
Citera
Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003
Inlägg: 3508



Re: K: Motorstyrsystem

Billig om man ser till alla funktioner du får:
http://shop.vems.hu/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=48&osCsid=75226c1bb19023e9d8d63d4ba21f05ce

_________________
Johan Carlsson

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Tack för alla svar/PM, men har fortfarande inte hittat något vettigt.

_________________
Patrik Skoog
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Jag trodde du hade köpt ett redan? Blev det inget?
Megasquirt och liknande är iallafall inget för dig. Du ska tävla och vinna. Inte stå i depån varannat race.

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Pimplaren
Järfälla, Sthlm
Här sen Jan 2005
Inlägg: 504



Autronic SM4 hos PPF =)

_________________
Mvh Oliver Kraigher Bjuhr

BMW m5 e39 -00
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Samuel Lindkvist skrev:
Jag trodde du hade köpt ett redan? Blev det inget?
Megasquirt och liknande är iallafall inget för dig. Du ska tävla och vinna. Inte stå i depån varannat race.


Nej, det skall ju funka! Inte köpt änn, hittar jag inget vettigt begangnat så är ju DTA billiga i USA.

_________________
Patrik Skoog
Citera
SÄLJES
Köpt
1001 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande