| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: sålt
|
2354 besök totalt |
|
Re: S: Blandade BMW delar 318is,S14,E36,R däck, fälgar
Längd på den "vanliga" fjäder, samt hjälpfjäder? _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Hjälpfjäder: H&R 85-60-50 (85mm lång/50N/mm)
Fjäder: H&R F/B 100-120 (100mm lång/120N/mm) observera att hjälpfjädern är fullt komprimerad när bilen står på backen så 120N/mm gäller. Kombinera detta med 80N/mm fram så har du ett bra "E30 koncept" (om du nu har E30 såklart ). Satt på bilen när den vann BMW Cup standard 2006.
Distanser med ett gäng brickor till cornerweight:
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
4st tändspolar till 318is (M42) mfl
Pris: 400:- Behöver du inte dom själv nu till sprutet? |
||||
|
Re:
Jo, tanken slog mig när jag satt & skrev så jag kanske håller på dom ett tag tills du har sålt ditt DTA S60 till mig jäkligt billigt -eller att jag slutar snåla och köper ett eget
||||
|
Re:
Njae, inte nyblästrat precis men jag tycker det ser helt ok ut:
Japp, de är dina Johan! Säg till om jag skall lätta dem till dig, jag har nya kapskivor till vinkelslipen hemma
||||
|
Re:
Dessa också = Paketpris
Leverans i Vetlanda _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re:
Du kan också utan extra tillägg få dessa lättade, fler kapskivor finns i garaget.
Jag har lovat bort dem till en annan, men hör han inte av sig denna vecka så är de dina, lev till vetlanda! Paketpris: 1000:- +45% för att vi kör i samma klass
||||
|
Re:
Skicka gärna med alla dom där kapskivorna som du
verkar ha så gott om .
Men jobbet kan jag göra själv
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: sålt
|
2354 besök totalt |