| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Momoratt
|
1959 besök totalt |
|
Tycker att det är väldigt billigt för en ratt. Synd att den inte är i mocca, då hade jag kanske handlat...
|
||||
|
Inget centrum? Hur gör man då om man vill tuta?
Annars är jag sugen, prutar just nu på ett snapoff, får jag det så är denna ratt klart intressant. Förutom att jag inte vet hur man tutar...
|
||||
|
Re:
aaaahhh....
|
||||
|
_________________ Anders Alverby www.ALVERBYRacing.com www.TRAILER3500.se Tar fram det släp du behöver. Från litet till stort! |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Momoratt
|
1959 besök totalt |

