| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Nån som vet var man kan köpa pinnbult förutom siverts?
|
1126 besök totalt |
|
Jahapp, som topic säger, är på jakt efter pinbultar men har tröttnat på att sponsra sivert svinpriser. Har ni några tips?
MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
|
||
|
Vilken tajming. Jag är också ute efter pinnbultar. Hälften av dom som satt i turbon gick av när vi försökte dra ut dom. Jätteskoj. Erik hur mycket har sifverts ?
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
|
jag kan fixa alla sorters pinbult alla kvalitér bara att maila till info@ecosvets.se så ska jag försöka ordna saken snabbt o smidigt.
|
||
|
om hållfasthetskraven är låga; 'går det bra att tillverka pinnskruvar av gängad stång.
/en som försöker undvika pinnskruvar, så långt 'det är möjligt _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
|
Re:
å de finns bla på biltema... _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1126 besök totalt |