| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Minilite eller Lotusfälgar 4/108
|
1952 besök totalt |
|
K: Minilite eller Lotusfälgar 4/108
Söker fälgar enl rubrik, ska passa min Cortina -66 MK1, är även intresserad av Lotusfälgar eller andra breda fälgar. Arne Karlsson 033-255517, 0705-255517 _________________ Arne Karlsson |
|
Fälgar på blocket
Hej det finns en annons med minilte fälgar på blocket som kanske kan va intressant. http://www.blocket.se/vi/13971238.ht mvh Rickard _________________ Rickard Svedberg |
|
Skulle det funka med rallystuk och Compomotive 5½x13 för 3200:-
Hälsningar Harry 070-5333317 |
|
Hej Rickard
De fälgarna som Kjell Wallin säljer passar inte i bultcirkel men tack för tipset ändå. Fina fälgar Harry, men lite för modernt stuk på dem, ev är en bekant intresserad. Mera tips eller förslag emottages tacksamt. _________________ Arne Karlsson |
|
Mina kanske kan vara nåt? https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ David Karlsson Alfa GTJ 1600 -75 med tuff motor och lite väghållning. Vissa skulle kalla den skabbig, själv föredrar jag rejsigt bruksskick med vacker patina. |
![]() |
SÄLJES
K: Minilite eller Lotusfälgar 4/108
|
1952 besök totalt |

