| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Lite snowboard och Subaru:-).
|
4078 besök totalt |
|
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Kollar ni på Discovery?
Samma kille har för vana att testa Big Jump med sin Subaru. Då kan ni leta efter ett avsnitt med Stunt Junkies. Där slår de rekord att hoppa långt med "vanlig" bil. Ganska rejält hopp för att vara en subba. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Ligger på tuben det oxå!
http://www.youtube.com/watch?v=qDi0M Synd att man inte ser landningen. Har för mig att den var hård .
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Re:
man såg landningen när det var på TV, landningen var hård , rutan sprack och lite delar flög, men bilen höll! och han också då.
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
|
||||
|
Re:
Precis han överhoppade landningen med 15 meter.
Gör man det på skoter , snoboard eller skidor har man problem. Kall kille helt klart och gillar att flyga. Tror de va Subaru som gillade detta och stod bakom på något vis men ikke officiellt. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Dem tidigare hade ju koll på vad dem gjorde, det verkar inte den här killen ha
http://www.youtube.com/watch?v=GLsVW
_________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||
|
Re:
Vill minnas att det gick en hel serie på TV om det där, en kille drog igång alltihop och började bygga rampen och han skulle hoppa själv. Allt eftersom bygget fortskred så var det andra makter som växte sig starkare med sponsorerna osv, Första killen/föraren däremot gillade inte utformningen på rampen för den var aldeles för hoppig/dåligt belagd och till slut belv han utmanövrerad och dom med pengarna tog in en annan förare som gjorde hoppet. Resultatet talar väl för sig själv. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
|
En jävligt grym film.En del av gubbarna i filmen har man ju träffat på helt sjuka.Nu har amn lagt snowboarden och tävlingarna på hyllan.men jag lägger in några bilder.
Photo session i åre
Burton session väsjöbacken stockholm
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Re:
http://www.youtube.com/watch?v=vjWS7 Det här med att överskjuta som nån snackade om.. Överskjuta med 15 meter kan låta mycket, men kolla denna kille, det är låååånga 15 meter han överskjuter med..
Ursäkta OT men var bara tvungen att posta den.
_________________ Olle Erixon |
||||
|
Re:
Möte på honom i åre för nåt år sen när jon hade sin tävling där.som jag säger om skid åkare sjuka killar _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
funderade var jag kände igen namnet Björn, Jag tror inte vi träffats, men jag har polare som har åkt och åker en hel del bräda, så det kan nog vara att du hängt en del med dem då.
men på tal om crazy ass jumps med fordon, se filmen hot rod, handlar inte om dragrace som jag trodde iaf
_________________ Johannes Reinfors _______________________________________ Sharan. 1.8 T-98 för familjebruk. Pappabus/glidarn S40 2.0T.-01 |
||||
|
Re:
Jo har hängt en hel del med tommy rapp och andra tokar från malmberget _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Har åkt ganska mycket skidor förr.
Dock inte alls i hopp å leksvängen. Han som tolkar efter skotern hade tur. Måste blivit massa krafter som gör ont i ett sånt fall!? Ni bräd och freestyklare ÄR GALNA! Men åter till galna bilhoppare! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
ken block som kör i filmen kör nu med travis i usa:s egna wrc cup.När man inte platsar in i WRC ja då gör man en egen cup
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Björn.. Tommy känner jag ja :0)
Lillen, det finns nog inte ett färdmedel jag använt som jag inte hoppat med(ibland omedvetet som med bil) det inkluderar även kundvagn och rullstol.
Ken Block måste ha grymma dämpare och fjädrar, såg förresten rekordhoppsprogrammet på discovery häromdan. 51.8 meter... _________________ Johannes Reinfors _______________________________________ Sharan. 1.8 T-98 för familjebruk. Pappabus/glidarn S40 2.0T.-01 |
||||
|
Här kan n se landningen...
http://www.youtube.com/watch?v=pBne7 |
||||
|
Re:
Du får hälsa honom från mig.va ett par år sen man träffade honom _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
![]() |
Bilder o videos
Lite snowboard och Subaru:-).
|
4078 besök totalt |