| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.
|
3754 besök totalt |
|
S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.
Specialfälgar hjullås Mutter M14x1,5 Nytt 100:- Kosei hjullås Mutter + pinnbult M12x1,5 Nytt 100:- McGard Hjullås Bult M12x1,75 Nytt 100:- Navringar anges ytterdiameter/innerdiameter i mm 73.1-54.1 4st 74.1-72,6 10st 66,6-63,4 4st 67,1-65,1 12st 67,1-56,6 3st 72,5-56,6 3st 70,4-66,6 4st 63,4-58,1 4st 73,1-65,1 4st 72,2-65,1 4st 67-63,5 4st 73-63,4 4st 73,1-67,1 3st 72,5-67,1 8st 73-57,1 4st 74-67,1 4st 10:-/st 75-58,1 OZ alu 4st 75-57,1 OZ alu 3st 75-67,1 OZ alu 4st 75-56,1 OZ alu 1st 75-63,4 OZ alu 4st 40:-/st Centrumkåpor utan märke, silver, plast för 65,5mm hål 4st Centrumkåpor utan märke, grå, plast för 65,5mm hål 3st Centrumkåpor Tein, svarta, plast för 52mm hål 4st 10:-/st Centrumkåpor OZ Renault F1 team för 51mm hål 4st Centrumkåpor OZ std för 59mm hål 4st 30:-st Klistermärken för fälgkant 2 modeller "OZ Racing" alt "Renault F1 Team" ca 20-30st av varje 5:-st _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Centrumkåpor OZ std för 59mm hål 4st. Är dessa i kolfiber eller i stål? Tror att jag köper alla dem oavsätt vad för material det är.
Klistermärken för fälgkant 2 modeller "OZ Racing". 9 st sådana tror jag att jag vill köpa. Är de liknande dessa märken i design?
mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
|
Re: S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.
Vill köpa uppsättningen centrumkåpor ovan samt 8st dekaler enligt ovan. Har dina gamla Speedsterhjul så jag antar att centrumkåporna passar. Orkar inte åka till garaget och mäta.
Slår en signal imorgon. _________________ Renault 5 GTE -88 |
||
|
Re:
M12x1,5 har du
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Re:
Men...jag måste ha minst 1st....
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
Re:
Nice. Kikar förbi nästa vecka. Körde ihop sig lite i slutet av veckan. En polare var sugen på att kränga på några däck så det blir nog nån kväll. _________________ Renault 5 GTE -88 |
||
![]() |
SÄLJES
S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.
|
3754 besök totalt |

