| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Rostfri ban-/busbil Opel Kadett E GSi
|
1316 besök totalt |
|
S: Rostfri ban-/busbil Opel Kadett E GSi
Tänkte kolla intresset för min kadett E GSi -87 då den ska säljas pga tids- och intressebrist. Rostfri kaross med igenlagda sidolister och antennhål samt igenlagd låskolv på bakluckan. Den är rollad svart. (ser inte allt för tokigt ut) Den är helt rensad invändigt med bara dörrpaneler och instrumentbräda kvar. Sitter två st MOMo stolar i samt två Sabelt 4p bälten. Bilen är omreggad för en passagerare samt 17" fälgar samt vägd. Bilen säljes med isärplockad NE. Går självklart att plocka ihop igen, men saknar insug och grenrör. Portad topp samt trimkam. Väghållningen sköts via Bilsteindämpare samt väldigt hårda fjädrar. Sitter ett alu fjäderbensstag fram också. Sitter fina lila polyurethanbussningar i hela chassiet. Samt 16v krängare fram och bak. Tvärnitandet ombesörjes av 308mm SAAB 9-5 Aero bromsar i fram, samt en helrenoverad 16v bakaxel. Sitter OZ Superleggerafälgar på i kanonskick! (dyra samt jättelätta). Sitter fina Yokohamadäck på. Finns nog bara ett litet stenskott på en fälg. Sitter även en 120lit soppapump i samt en Malpassi prog BTR. Bilder och lite mer info finns här http://www.Opelsportclub.com/forums/ Pris: Bud Har hållt på att renovera/bygga på bilen i 3 år. Körd ca 100mil efter det bara! Kan ev säljas i delar, men tänker inte plocka av delar så att den inte går att rulla. om ni saknar bild på något så är det bara att skicka ett PM så fixar jag det! Edit: Nu funkar länken, tack apex ;P _________________ MVH Christopher Djuric |
![]() |
SÄLJES
S: Rostfri ban-/busbil Opel Kadett E GSi
|
1316 besök totalt |
