Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Stötdämpare till BMW E30 (51mm fjäderben)
1269 besök totalt
callek
Uppsala
Här sen Nov 2005
Inlägg: 84


Trådstartare
K: Stötdämpare till BMW E30 (51mm fjäderben)

Behöver en ny (begangnad) uppsättning dämpare fram till min bruksbil. Det är en BMW 320 E30 Touring från 89.

Sportigare dämpare eller orginal spelar ingen roll. 51mm fjäderben precis som 325i osv.

Skicka gärna ett PM eller svara i tråden om du har nått liggandes!

_________________
C.a.l.l.e K.l.a.n.g | Kör Golf GTI MK7
Citera
callek
Uppsala
Här sen Nov 2005
Inlägg: 84


Trådstartare
Uppsi, har mätt orginalbenen till 51mm. Samma som sitter på lite värre modeller..

_________________
C.a.l.l.e K.l.a.n.g | Kör Golf GTI MK7
Citera
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292



Jag håller på att byta till gula koni på min bil. Sitter bilsteindämpare och "sportfjädringen" som är 20mm lägre än orginal från fabrik. Inget som helst fel på dem. Är detta intressant kan du PMa mig ett bud


_________________
Anders Igelström
Citera
callek
Uppsala
Här sen Nov 2005
Inlägg: 84


Trådstartare
Har inte fått tag på några än!

Verkar ju som att folk monterar Bilstein och Konidämpare på sina bmws i parti och minut på den här sajten... Nån måste ju ha ett par orginaldämpare liggandes?

_________________
C.a.l.l.e K.l.a.n.g | Kör Golf GTI MK7
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382



Jag har fina originaldämpare från min 318is med 51mm fjäderben. De blev över när jag bytte till gula Koni.
Vad bjuder du?

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
SÄLJES
K: Stötdämpare till BMW E30 (51mm fjäderben)
1269 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande