| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garagerensning (Volvodelar, TURBO, 4-punktsbälten, m.m.)
|
2113 besök totalt |
|
S: Garagerensning (Volvodelar, TURBO, 4-punktsbälten, m.m.)
Nu säljer vi grejerna som var tänkta att sitta i vårat garage projekt som aldrig vart av.
*Ny Volvo marinvev, 2,5L, lågfriktion med nya lager. 6000 kr. *Ny Volvo oljepump. 500 kr. ..::SÅLD::.. *Ny kolvringsats 500 kr ..::SÅLD::.. *Begagnade kolvar för volvo turbo motor (95,3 mm. kan det stämma?) 300 kr *Diverse motor packningar. 300 kr *Nytt termostathus. 100 kr. ..::SÅLD::.. *Ny turbo Schwitzer S2. Ett öra till oljereturen trasigt. (Fabrikationsfel. Ej tappad i golvet) 2000 kr. *Intercooler. (V70 Diesel tror vi). 800 kr. *Ny komplett 530 topp. (Provkörd en kort stund) Portning påbörjad. 1000 kr. *2st 4-punkts bälten. (Klippan och Willans. Ej FIA) 400 kr/st. ..::SÅLDA::.. *Volvo turbo vevstakar med lager. Två stycken polerade. 1500 kr. om ni tycker att något är för dyrt lägg ett bud. Bilder:
/Robert Briby robert@eventbilder.se _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||
|
Re:
Sitter "krokar" på midjebältena som fästs i öglor i golvet de andra ska fästas runt buren. Dom är 2" breda. /Robert _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||
![]() |
SÄLJES
S: Garagerensning (Volvodelar, TURBO, 4-punktsbälten, m.m.)
|
2113 besök totalt |

