Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2010 besök totalt |
2003-09-13 - 8-timmars på Svista
Vi körde ett 8 timmars nu i helgen och kom trea ![]() jag någonsin gjord, trots våra misshandlingar fortsätter hon bara att rulla och rulla. Här kan ni se lite bilder tagna av Dan Hovang som var med oss och körde. http://hovang.zapto.org/gallery/MSLS //Niklas _________________ Niklas Lövgren |
||||
Äsch! bra självförtroende är bara bra ![]() Grattis Nicklas till pallplatsen föressten. Vad hade ni för varvtider? Höll bromsarna denna gången? /Peter W _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Bromsarna höll bra, det är ca hälften kvar av beläggen. varvtiderna har inte kommit än men jag tror att vi förbättrade medel varvtiderna med ca 1sek _________________ Niklas Lövgren |
||||
Jag tyckte det kändes som man kunde åka lite fortare genom chikanen denna gången. Bygger dom chikanen annorlunda mellan varje gång? Kalasroligt race! Det kom något missljud från bakvagnen (hjullager?) som vi trodde skulle sätta stopp för racet, men det höll hela vägen i mål. Hatten av för Golfen! ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2010 besök totalt |