Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1926 besök totalt |
Jag missade dom 3första minuterna
![]() ![]() ![]() Tyckte att reportaget om polska bilar var lite roliga, speciellt den biten om bilen Warszawa... killen bakom ratten berättat att att bilen har rullat i ungefär 2miljoner mil och att han älskar sin Warszawa och att Warszawa älskar honom. Motorjournalen översätter: Bilen tillverkades i 2miljoner exemplar, alla älskar Warszawa och Warszawa älskar folket... Det är juh bra att det finns seriösa översättare... |
||||
Videon gick sönder igår, annars hade jag kunnat spela in det åt dig. _________________ /Jimmy Flodell 0-100km/h? Ja, det borde den väl göra. BMW 2002Tii, Ford Consul och Scorpio. |
||||
F*n, jag måste köpa en till Boxer box så vi kan titta på varsin kanal. Varför är det alltid så att när det är Motorjournalen (eller nåt annat bara jag vill se) så finns det alltid andra saker som är betydligt mer intressanta på någon annan kanal.
![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Jo, Gallardo verkar ju vara en italiensk superbil som man, i.o.m. Audis inblandning faktiskt skulle våga köpa (om man nu hade pengarna, vill säga). Jämför med Ferraris "uppryckning" av Maserati, en blind leder en blind!
Undra vad det stora designcentret ska användas till? Så många modeller gör ju inte Lambo. Luktar det en framtida urvattning av märket? Eller blir det som hos Ford, där "finaste" modellen heter Ghia? A4 2.0 med "Lamborgini-paket" (skräck!). JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
När får man komma tillbaka till forumet?
![]() ![]() ![]() Gallardo: Jag är sååå kär i den designen, men det gör ont när man vet att Audi har ett finger med i spelet, känns inte lika "passionerat" italienskt då. Motorljudet var verkligen ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Jag kan inte bestämma mig om det är bra eller dåligt, men att MJ har så korta reportage får mig att bara sitta o längta efter mer...
![]() ![]() PS Kommer att önska mig en Lambo med 3 års betald "allt" i födelsedagspresent nästa år... ![]() DS _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Jag tycker helt klart att det har blivit sämre i år! Varför ska de jiddra så mycket med varnadra när de kan jiddra om bilar o köra dessa i stället! Sen tycker jag nog tyvärr oxå att MJ nu har blivit drabbad av Jingelhysterin som råder på andra kanaler ![]() Där ryker ju massor värdefull programtid! och inslaget om Fogdö tyckte jag var riktigt dåligt! Det skulle dom kunna gjort så mycket mer av men det gav mig ingenting! Men fortfarande så ser jag nog ändå MJ som sveriges bästa motorprog. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Varför sa han Gajardo? Det är väl knappast spanskt uttal på en Italiensk bil? Gallardo...
![]() Lite mer djup i repotagen vore inte fel som sagt. Joppe är bra på det, plockar fram det som inte alla redan vet. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Alla Lamborghinis modellnamn utalas väl på spanska?
_________________ Anders Dauner |
||||
Utalet på Spanska och V10 ljud
Lite roligt att Gallardo Utalas Gajardo på (Spanska).. Att 2 LL blir J... är ju ungefär som att en Lambo blir Ådi.. ![]() Men ve och fassa för att audi ska hitta på en massa tok med Lamborna nu! Sen så låter den dära V10:an så otroligt mustigt.. inte så ädra V8 trist eller V12 avslapnat... utan helt våldsamt ursinnigt... MJ har även enligt min tolkning blitt sämre.. korta reportage(som nämnts) och en massa meningslöst snack... speciellt i detta avsnitt... hoppas det blir bättre! Får verkligen inte börja likna Prestanda.. för det ger mig nada... > ![]() ![]() ![]() _______ R6 eller V10.. med undantag för S14. Johan Björk _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1926 besök totalt |