| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Uthyres: Garage/verkstad utanför Lund / skåne
|
1 besök senaste veckan (5803 totalt) |
|
Det är svårt att få tag i lokal så tänkte tipsa om ett garage/verkstad som vi har hyrt i några år av en bonde. Vi lämnar lokalen i mars/april nånting. runt 100 kvadrat ligger utanför Lund/Kävlinge. _________________ Daniel Steiner |
||||||||||
|
Re:
priset är 300kr/kvadrat om året. Det är en ren lokal så där finns inget förutom vår lyft. Går väl att lösa om det finns intresse av den. _________________ Daniel Steiner |
||||||||||
|
Re:
Ska väll va i månaden inte år. annars känner jag mig lurad
_________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||||||||
|
Re:
Värme? vatten? mm _________________ Carl Wrangel MK Indy Familjekombi Mondeo Golf 1,6 FSI |
||||||||||
|
Hmm jag skulle behöva plats till min kommande leksak! Jag är intresserad! Pris? vad ingår?
// Tino _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||||||||
|
Re:
Står ovan.
Vatten och avlopp finns. Värme har vi inte haft men han har dragit in rör mm så det kommer nog. _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||||||||
|
Re:
_________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||||||||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (5803 totalt) |