| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Digital däcktrycksmätare + backkamera
|
2981 besök totalt |
|
Tog hem några mätare extra om någon är sugen. Har testat min egen och funkar kanon. Bara skicka adressuppgifter till mig via mail så skickar jag en mätare samt betalningsuppgifter. john964c2@hotmail.com Digital däcktrycksmätare med enkel solladdning. Denna digitala däcktrycksmätare visar snabbt och enkelt vad du har för däcktryck. Ett enkelt sätt att spara pengar genom minskat slitage och minskad bensinförbrukning. Mätaren kan enkelt laddas via inbyggda solceller och stänger av sig själv om du glömmer detta. OBS! Denna mätare har en mätare av mönsterdjup på baksidan och en lampa som gör att du ser ventilhålet även i mörker. Givetvis är denna produkt helt ny i originalförpackning. Produktinformation: -Valbara inställningar: Psi, Bar, Kpa, Kg/cm2 -Display: Backlit Dot Matrix LCD -Inbyggt LCD ljus -Inbyggd utskjutbar mätare för däckdjup -Solcellspanel för laddning, bara att lägga en stund på instrumentpanelen. -Inbyggt uppladdningsbart Lithium Batteri -Storlek: 140x37x15mm -Automatisk avstängning om du glömmer detta. Pris 149kr. Frakt 29kr tillkommer.
_________________ Mvh John Johansson Porsche 964 WTL 1992 |
||
|
Re:
Lufttrycket stiger när du kört en stund på banan så då får man kompensera genom att tömma lite. Desstuom kan man enkelt kontrollera gatdäck emellanåt utan att behöva passera en bensinstation.. Inte för att jag har denna modellen, men den jag har används relativt flitigt, både i bruks och rejs-syfte. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
|
Flera tillverkare och bilmodeller kommer med originalmodeller från fabrik som Porsches manuella kvalitetsmätare men detta kan ju vara ett alternativ.
Har nu några nya på lager, samma modell som ovan men svarta. _________________ Mvh John Johansson Porsche 964 WTL 1992 |
||
|
Har nu 2st kvar om någon behöver till våren.
UPPDATERAT! Sista 2st sålda. Återkommer när/om jag får hem fler. Backkameran kvar. Har även tagit hem en backkameramodell med en smidig liten monitor om någon behöver. Pris 1190kr http://www.prylbutiken.nu/shop/show_product.asp?artnr=052&ref=%2Fshop%2Fshow%5Fcategory%2Easp%3Fcategory%3D23%26subcategory%3D0%26subcategory2%3D0
[/img]
_________________ Mvh John Johansson Porsche 964 WTL 1992 |
||
![]() |
SÄLJES
|
2981 besök totalt |