|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

29 Jan 2008 19:47
Senast ändrad av Dude, 14 Mar 2011 19:20, ändrad totalt 1 gång
S:
!!!!
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Petter U
Motala
Här sen Mar 2005
Inlägg: 685

29 Jan 2008 20:35
vad för offset finns 6.5x15?
_________________ Pet ter Uhlin
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

29 Jan 2008 22:10
Re:
| Petter U skrev: | | vad för offset finns 6.5x15? |
om du berättar vad du ska ha för bultdelning, så ska jag berätta offset
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149

30 Jan 2008 09:40
Tjena Dude, har du 7,5x17 eller 8x18 med bultdelning 114,3 * 4. Tänkte ha dem på min Volvo V40 så samma bultdelning och offset som nissan 200, mitsubishi, honda accord mfl.
/ Kristofer
_________________ MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]
KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

30 Jan 2008 10:41
Finns med ET 35 i både 17 och 18".
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2565

30 Jan 2008 11:13
Re:
| Dude skrev: | | Finns med ET 35 i både 17 och 18". |
5x120? (e46)
_________________ J0hanC@rlström
BMW i4 M50
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

30 Jan 2008 13:33
5/120 slut
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Ragnar
Halland
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4437

30 Jan 2008 13:42
Re: S: Ace Alva 14-18"
| Dude skrev: | | De flesta bultdelningar finns. |
Även 95,25 / 4?
_________________ Ragnar Burenius
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

30 Jan 2008 13:45
Re: S: Ace Alva 14-18"
| Ragnar skrev: | | Dude skrev: | | De flesta bultdelningar finns. |
Även 95,25 / 4?  |
Det där är ingen bultdelning, utan ett mätfel från den isolerade ön i Väster
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Petter U
Motala
Här sen Mar 2005
Inlägg: 685

30 Jan 2008 15:41
Re:
| Dude skrev: | | Petter U skrev: | | vad för offset finns 6.5x15? |
om du berättar vad du ska ha för bultdelning, så ska jag berätta offset  |
100x4
_________________ Pet ter Uhlin
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

30 Jan 2008 16:43
4/100 slut
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
TeamJeremia
Surte
Här sen Aug 2005
Inlägg: 91

31 Jan 2008 02:02
5/112 ??
_________________ Mattias Hammer
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

31 Jan 2008 09:21
Re:
| TeamJeremia skrev: | | 5/112 ?? |
om du menar 7,5x17", så finns ET 35 och 45
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
villo
Härnösand
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5

31 Jan 2008 09:52
4/108 18" ?
_________________ Robert Viklund
Honda Civit Type-R -04
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

31 Jan 2008 10:53
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556

10 Apr 2008 22:46
Finns det kvar?
Behöver 4/108 helst i 17tum kanske 16"
Hur är det med frigången för porsche ok mot ekrarna ?
_________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

11 Apr 2008 06:41
Re:
| RallyQuattro skrev: | Finns det kvar?
Behöver 4/108 helst i 17tum kanske 16"
Hur är det med frigången för porsche ok mot ekrarna ? |
Finns några kvar.
ACE ALVA 7,5X17 4/108 ET35 4st kvar.
Vet ej ngt om frigången.
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556

14 Apr 2008 23:24
Re:
| Dude skrev: | | RallyQuattro skrev: | Finns det kvar?
Behöver 4/108 helst i 17tum kanske 16"
Hur är det med frigången för porsche ok mot ekrarna ? |
Finns några kvar.
ACE ALVA 7,5X17 4/108 ET35 4st kvar.
Vet ej ngt om frigången. |
Du har inte tillgång till fälgarna så du kan mäta ? vill inte köpa nått som sedan inte passar..
_________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
|
sirfalk
Sigtuna
Här sen Apr 2007
Inlägg: 41

17 Apr 2008 03:54
16" 5x114,3 ET? Behöver nya drift fälgar och dem skulle passa perfekt.
_________________ Andreas Falk
|
AndreasVH
Farsta
Här sen Nov 2004
Inlägg: 299

17 Apr 2008 07:34
Re:
| sirfalk skrev: | | 16" 5x114,3 ET? Behöver nya drift fälgar och dem skulle passa perfekt. |
Jag är intresserad av samma storlek och bultmönster som ovan med et 45. Finns det?
_________________ Andreas Engström
Honda Civic -12
Du borde cykla mer!
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

17 Apr 2008 07:36
Re:
| sirfalk skrev: | | 16" 5x114,3 ET? Behöver nya drift fälgar och dem skulle passa perfekt. |
16" med det bultmönstret slut.
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
|