Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Nostalgi Racingfälgar
1398 besök totalt
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
S: Nostalgi Racingfälgar

http://www.tradera.com/Nostalgi_Racingfalgar_-auktion-56856464

Inte min annons men tänkte att säkert någon här som kan finna dessa intresanta.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
Roxan.
ÄNGELHoLM
Här sen Apr 2007
Inlägg: 1068



Synd att det var 12"

_________________
Johan Roxlin
Caterham Super 7
Phantom P91

MSCC
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
Re:

Roxan. skrev:
Synd att det var 12"


Precis vad jag tänkte,hade det varit 13" eller större så hade jag hållit tyst om annonsen å köpt dom själv

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Skulle gissa att 13" och upp, skulle kosta lite andra pengar..

_________________
Håkan Persson
Citera
Andreas Åkebrink
Verkstaden i blekinge skogen
Här sen Feb 2004
Inlägg: 263



Borde det inte gå att byta rims på dom då? Har för mig att jag set att det fins i olika storlekar

_________________
Andreas Åkebrink
Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Då kan köpa nya fälgar istället.. Rims 13" för 12" centrum, har jag iofs inte sett, men 15" för 13" centrum är dyrt!

_________________
Håkan Persson
Citera
SÄLJES
S: Nostalgi Racingfälgar
1398 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande