| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
RS4 White Edition
|
1 besök senaste veckan (2904 totalt) |
|
RS4 White Edition
Jag hade en trevlig familjebil som man kan använda till lite banåka till låns förra helgen. Det var en RS4 White Edition, tyvärr så blev det ingen hårdkörning på nån bana så exakt hur den beter sig under extrema förhållanden kan jag inte svara på men V8,an på 420hk gjorde sitt att slunga bilen framåt och de keramiska bromsarna bet i fint när man skulle ha stopp på kärran .
Chassit funkade fint för vanlig väg. Dock så blev det lite stötigt när man inte körde aktivt . Men det gick det väll att leva med .
Film Dra upp volymen _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Re:
Tyvärr inte, låter som den går på sju burkar i verkligheten med. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Du glömde bilderna på vår mästerlika biltemareperation. =) Man måste ju ta en titt under huven på en kärra som denna... men döm om vår förvåning när vi inte fick igen huven!
Några timmar senare var det fixat:
Inte utan att man kände sig lite dum när man letade hemliga knappar som man kanske måste trycka på för att stänga huven på en ny bil. Första gången jag läst i en bils bruksanvisning hur en huv ska stängas, om och om igen. Men lite kartong fixar alltid biffen!
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
![]() |
Bilder o videos
RS4 White Edition
|
1 besök senaste veckan (2904 totalt) |