| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Navigations cd till Alfa Romeo
|
388 besök totalt |
|
För Sverige misstänker jag?
Jag har en för Sverige, men den behåller jag. Däremot har jag för Tyskland, Italien och Frankrike (och lite småländer däromkring) som jag har svårt och se att jag behöver.
Ärligt talat - navigatorn i 166an är ingen supergrej. Jag tror tex fyra av Halmstads gator är inlagda eller något liknande
|
![]() |
SÄLJES
K: Navigations cd till Alfa Romeo
|
388 besök totalt |
