| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: audi 3b,aby,aan motor
|
2 besök senaste veckan (931 totalt) |
|
Re: K: audi 3b,aby,aan motor
Jag har en ABY, med startmotor AAN-tråg, AAN-remhjul och AAN-insug. Utan svänghjul och koppling dock (beg. tryckplatta och lamell kan ev. finnas). Fått bud på 6kkr. Motorn står utanför Kalmar. _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||
![]() |
SÄLJES
K: audi 3b,aby,aan motor
|
2 besök senaste veckan (931 totalt) |

