Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K:Sittastill stol. (Inte längre)
744 besök totalt
Theo
Uppsala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 441


Trådstartare
K:Sittastill stol. (Inte längre)

Jag önskar köpa en eller gärna två stolar i stil med Racaro Furious, Pole position, Sparco EVo eller andra jämförbara från tex Sabelt, Momo, Cobra osv.

Det viktiga är att stolen är svart till färgen, eventuellt kan mörkgrått funka.

Det mesta av intresse!

theo_tibblin ( @ ) hotmail.com eller skicka ett PM

//Theo

_________________
Theo Tibblin
Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22.
Citera
Vincent
Bankeryd
Här sen Jul 2006
Inlägg: 61



Jag har ute annons med två svarta Momo,men det kanske inte är rätt modell.

M.v.h. Vincent

_________________
Vincent Rosengren
Citera
Theo
Uppsala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 441


Trådstartare
Re:

Jag skall ha dem i åtanke, men det verkar komma en del förslag så vi får se.

Var det 3000kr för båda?

//Theo

_________________
Theo Tibblin
Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22.
Citera
Theo
Uppsala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 441


Trådstartare
Stolar inhandlade! Men tack till er som hörde av er.

_________________
Theo Tibblin
Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22.
Citera
SÄLJES
K:Sittastill stol. (Inte längre)
744 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande