| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K:Sittastill stol. (Inte längre)
|
744 besök totalt |
|
K:Sittastill stol. (Inte längre)
Jag önskar köpa en eller gärna två stolar i stil med Racaro Furious, Pole position, Sparco EVo eller andra jämförbara från tex Sabelt, Momo, Cobra osv. Det viktiga är att stolen är svart till färgen, eventuellt kan mörkgrått funka. Det mesta av intresse! theo_tibblin ( @ ) hotmail.com eller skicka ett PM //Theo _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
|
Re:
Jag skall ha dem i åtanke, men det verkar komma en del förslag så vi får se. Var det 3000kr för båda? //Theo _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
![]() |
SÄLJES
K:Sittastill stol. (Inte längre)
|
744 besök totalt |
