| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
var hitta coilovermuttrar gänga 52 x 2mm
|
1460 besök totalt |
|
Behöver nya muttrar till KW2 coilovers , mina är spruckna vid stoppskruven. Helst vill jag ha dubbla muttrar så att jag slipper enkel mutter med stoppskruv. Möjligtvis kan det vara svårt att hitta med gängan 52x2mm då vanligast verkar vara 52x1,5mm. Tacksam för tips på inköpsställe.
MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Re:
Låter bra ! ps Hälsa panelkungen! _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Jo , men de har enkla muttrar med stoppskruv som går in mot gängan på benet.
tre av fyra muttrar är spruckna där stoppskruven sitter. Vill ha något bättre , helst dubbla muttrar. MS _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Har inte Sellholm nått som passar då? har du kollat med dom? Deras slogan är ju annars: "Det vi inte har, tillverkar vi!" ....vilket är ganska bra
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||
|
Re:
Nä , det har jag faktiskt inte tänkt på , funderade på en viss expert men lite stolthet har man ju.. Hur ser startfältet ut i Emmaljunga cup 2008 Magnus
Ha det och höres
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Re:
Jodå, det ser lovande ut, siktar på Pole-position till första racet... vagnen är under aerodynamisk uppgradering, och med nytt teflonfett och breda slicks,
Ska vi inte sätta i riktig bur i din E21:a oxå, så du kan lite BMW Cup till sommaren
Ha det!
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||
|
Re:
Först till lekplatsen vinner eller ?
om det vill sig illa blir det ingen E21 alls i sommar.. snyfft Men väl med Mini och då med nya
coilovermuttrar för att hålla sig till topic
MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Kanske här (sidan 11/13 och 24/26).
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
|
Re:
Har kw ändrat gänga och stigning när de bytte system? Annars är det ingen raketforskning att tillverka dylika muttrar. _________________ Roland Johansson |
||||||
|
Re:
Det är ett KW 2 från 2004 . Vad har de haft tidigare för gänga ? Nej, jag vet och svarvar-Nisse är vidtalad men visst vore det smidigast om det finns på hyllan nånstans.. MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1460 besök totalt |