Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Sparcostol, avgast, bilstereo
750 besök totalt
FredrikF
Stockholm / Vasastan
Här sen Maj 2005
Inlägg: 31


Trådstartare
S: Sparcostol, avgast, bilstereo

Hej!

Har lite saker kvar efter försäljning av min audi TT 1.8T (225hk).

Avgassystem med två slutrör (225hk), endast gått 5000 sommarmil. 1500 kr

Ett DLS slutsteg, 4-kanalers. 800kr

En DLS 12" bas i låda. 600kr

En GAS strömkondensator (för att ha stabilt med ström till baslådan) 300kr Paketpris, ljudgrejer 1500kr.

En Sparco sprint rallystol OBS! Helt ny. Aldrig använd. 1550KR

Mvh

Fredrik
Bild:
http://styling.annonsborsen.se/search/view/object/418550

_________________
Fredrik Forss
Citera
SÄLJES
S: Sparcostol, avgast, bilstereo
750 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande