| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Sparcostol, avgast, bilstereo
|
750 besök totalt |
|
S: Sparcostol, avgast, bilstereo
Hej! Har lite saker kvar efter försäljning av min audi TT 1.8T (225hk). Avgassystem med två slutrör (225hk), endast gått 5000 sommarmil. 1500 kr Ett DLS slutsteg, 4-kanalers. 800kr En DLS 12" bas i låda. 600kr En GAS strömkondensator (för att ha stabilt med ström till baslådan) 300kr Paketpris, ljudgrejer 1500kr. En Sparco sprint rallystol OBS! Helt ny. Aldrig använd. 1550KR Mvh Fredrik Bild: http://styling.annonsborsen.se/searc _________________ Fredrik Forss |
![]() |
SÄLJES
S: Sparcostol, avgast, bilstereo
|
750 besök totalt |
