| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
lite frågor ang stack 8100
|
784 besök totalt |
|
hej. har köpt mig en beg dashlogg så tyvärr har ja inga givare,fick den väldigt billigt så kunde inte tacka nej. e lite osäker på lite frågor om någon som VET kanske kan svara på??åker med nira i3+ i min bil, funkar stack ihop med detta elr får ja montera in separata givare till stacken?? har också hört att man kan använda bosh givare?? sen en sista,har letat och hittat tidigare manual på nätet på stack men kommer inte ihåg vart ja sett det??????? tack på förhand micke _________________ Micke Ohlsson TACK: TG Racing Alutech Simatec https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140 |
|
Det finns manualer på Stack's hemsida,
jag har själv bara använt deras egna givare, men om man letar efter en givare med samma tryck, eller temp-område borde det väl gå? Att få Stack och Nira att prata med varandra tror jag blir lite svårt.... _________________
/LOLA-Christian |
|
Enligt uppgift från en jag litar på är stacks givare från VDo & "vanliga" VDo skall fungera.
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
![]() |
Skruva banåkabil
|
784 besök totalt |