| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Corvette C5 framvagn
|
4555 besök totalt |
|
Jag letar efter en komplett, rak, fin och glappfri framvagn från en Corvette C5. Med komplett menar jag enl bild.
Vad jag inte måste ha är följande. Stötdämpare & Bladfjäder Bromsok. Bromsskivor. mvh/ Niklas Persson _________________ Niklas Persson Porsche 997 Turbo BMW M3 Competition Touring |
||
|
Tjena
Jag åker till USA på tisdag & har tillgång till auctioner där det är krockade bilar av alla valörer ! Kan kolla där om du vill ha grejer. Mvh Robin ranchking@telia.com _________________ Tycker det e skitkul & sladda // Robin Englund
|
||
|
Re:
Suveränt! Mailar mitt telefonnummer till dig. mvh/ Niklas _________________ Niklas Persson Porsche 997 Turbo BMW M3 Competition Touring |
||
|
jo jag ska också till amerika om en vecka ska skeppa hem en container med saker.
jag var nämligen i usa förra året o handlade lite saker av en corvette kille han har sånt liggandes nämligen så säg till om du vill ha så kan jag nog fixa till dej _________________ Henrik Gustafsson |
||
|
Tjena
Nja jag tittade inte speciellt efter det , tyckte det såg ut som den andre killen hadde lättare med delar just till Corvette. Jag sysslar i första hand med hela bilar Tänkte mest att jag kunde köpt en baksmälld & skeppat hem & tagit isär här hemma( Vill ha ett motorpkt till en av mina -60'tals Camaros).
Jag har 6 containers på väg hem med bilar.... Därav en -02 Corvette för 18 000$ köper som sagt bilar på både krockauctioner & vanlig auction där det finns besiktningsprotokoll på bilarna. Men självklart om inte du får tag på nån så maila eller ring så kollar jag igen. Mvh Robin _________________ Tycker det e skitkul & sladda // Robin Englund
|
||
![]() |
SÄLJES
|
4555 besök totalt |