| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fälgar, Stol, Bälte m.m
|
3722 besök totalt |
|
S: Fälgar, Stol, Bälte m.m
Blev lite grejer över nu när bilen är såld.
7,5*17 et 49 5/108. Hemma lackade (har 2 kvar att lacka), raka och runda dock är inte lacken 100. Ser sämre ut på bilden än i verkligheten dock. Säljs med 2st 215-45-17 och 2st 235-40-17 som det är 4-5 mm kvar på. Om man vill kan jag lacka dom 2 andra och lägga på däcken utan xtra kostnad. Sålda.
En cobra monaco som är lite använd och fräsch. Tyvärr har det blivit några fläckar på men inga stora. Ca 2 år gammal. Sitter ihop med ett 740 underrede som följer med om man vill ha det. Såld.
En helt ny bross front (kopia). Såld. Har ett svart 3" sabelt 4-punkts bälte som inte är använt men 2år gammalt. FIA godkänt. Sålt. 3st uppsättningar 6,5*16 et 43 5/108. 2st är fräscha och en i sämre skick. Sitter sommar däck på några av dom som följer med på köpet. Kan även skicka med några xtra däck om man vill ha. Bud. 15" plåtfälgar till s/v40 (4/114,3) med dubb däck i 195-55-15. Däcken klarar minst en vinter till, skickar med 4st dubb däck i samma dimension i likvärdigt skick. Bud. 15" plåtfälgar till nya audi 100 (kan inte bult mönstret i huvet) med dubb däck som bör klara en vinter till. Bud. Har en vxl låda (m46) till 240. Bud. Bakaxel till 240 1031 som är svetsad. Bud. En 398 topp och en b21 botten. Bara att hämta. 2st 235-40-17 federal. Helt nya. Sålda. Alu vinge utav en lägre modell. Påminner om en airforce vinge. Svart. Såld. 2st R dämpare (grön text) till 240 bak. Okänt skick men förra ägarn sa att dom funkar. Bud. 2st oljekyl till saab og900. Bud. 2st bränsle pumpar till og900. Bud. Har mer grejer som jag fyller på med sen när jag kollat lite mer. Allt finns i Kinna och hämtas på plats. Ni når mig på 0702-081792 eller tobgr@hotmail.com _________________ Tobias Gunnarsson |
|
|
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
S: Fälgar, Stol, Bälte m.m
|
3722 besök totalt |

