Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Zetec 1.8 o 2.0 Delar/ Motor
1418 besök totalt
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944


Trådstartare
S: Zetec 1.8 o 2.0 Delar/ Motor

pga klass byte så har jag en massa Zeteg delar ! En 2.o motor i mycket bra skick 3000:-
sedan har jag en massa lösa delar. Ev byte något roligt.

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160



Hej

Vad har du för några roliga saker till motorn

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944


Trådstartare
Zetec

Det är standard/ Formel Ford delar ej torrsump.

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
Kenlad
Södra Sandby
Här sen Jun 2005
Inlägg: 402



Formel Ford svänghjul?
Pris?
130 hk kamaxlar med tryckare?
Pris?

//Kenneth

_________________
Kenneth Lundblad

Westfield SEiW
Mini Jem GT
Citera
Peter Karlsson
Gränna/Huskvarna
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1530





2,0 motorn... med eller utan svänghjul ??? om med , vad för låda har du haft?? Motorfästen ??

_________________
Peter Karlsson >>>Lätt Escortskadad<<<
--VVTS--
Citera
Peter Karlsson
Gränna/Huskvarna
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1530



Hohooooo ?????

_________________
Peter Karlsson >>>Lätt Escortskadad<<<
--VVTS--
Citera
RoGGaH
Sundsvall
Här sen Maj 2005
Inlägg: 24



Är det en Zetec E med mekaniska tryckare?

Mvh// Roger

_________________
Roger Hyrskylahti
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944


Trådstartare
Zetec

Det är hydraldryckare i motorn/toppar.

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
Peter Karlsson
Gränna/Huskvarna
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1530



Re:

Peter Karlsson skrev:


2,0 motorn... med eller utan svänghjul ??? om med , vad för låda har du haft?? Motorfästen ??

_________________
Peter Karlsson >>>Lätt Escortskadad<<<
--VVTS--
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5974



Re:

ROGGaH skrev:
Är det en Zetec E med mekaniska tryckare?

Mvh// Roger

Jag har mek tryckare liggandes

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944


Trådstartare
Zetec

Svar till Peter jag körde med Typ 9 låda hela förra året (Modsport) och det funkade bra. tog lamelcentrumet från Sierra. Motor fästen ? enklast att tillv eller köpa från England.
Bifogar bild på en Zetec som fått BDA kåpa



_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
SÄLJES
S: Zetec 1.8 o 2.0 Delar/ Motor
1418 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande