Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Cobra monaco stol
1183 besök totalt
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
S: Cobra monaco stol

tja

Har en blå Cobra Monaco stol som jag vill bli av med
Den är i bra skick..

pris:800kr

(bild kommer så snart som möjligt...)

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Är den hel o ren så bussfrakta den till mig!
Jag PM-ar adressen!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Är den hel o ren så bussfrakta den till mig!
Jag PM-ar adressen!


Rogge det är den blåa som jag hade i min bil jag kan maila dig bilder om du bara PMa:r över din mail

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

ESCORTMK2MANNEN skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Är den hel o ren så bussfrakta den till mig!
Jag PM-ar adressen!


Rogge det är den blåa som jag hade i min bil jag kan maila dig bilder om du bara PMa:r över din mail
Jag litar på dig! Skicka stollen

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5751



Re:

Roger Gustafsson skrev:
ESCORTMK2MANNEN skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Är den hel o ren så bussfrakta den till mig!
Jag PM-ar adressen!


Rogge det är den blåa som jag hade i min bil jag kan maila dig bilder om du bara PMa:r över din mail
Jag litar på dig! Skicka stollen


Du har just gjort ditt livs misstag!

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

robber skrev:
Roger Gustafsson skrev:
ESCORTMK2MANNEN skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Är den hel o ren så bussfrakta den till mig!
Jag PM-ar adressen!


Rogge det är den blåa som jag hade i min bil jag kan maila dig bilder om du bara PMa:r över din mail
Jag litar på dig! Skicka stollen


Du har just gjort ditt livs misstag!


Äh, jag vet var Björns Escort bor...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
björne får ta med stolen till ELMIA

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
SÄLJES
S: Cobra monaco stol
1183 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande