| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Kadett GT 2.0
|
499 besök totalt |
|
S: Kadett GT 2.0
Provar igen! De fina med bilen: Massor bytt så som spindelleder, styrleder, hjullager, stötdämpare osv. Dvs väl genomgången! Sitter en fast och fin sänksats på WR låda så soppa förbrukningen kommer en bit under 0,7 2 däck nästan helt nya, dessutom av "R" modell, dock en billig variant (Toyo Proxes) Följer med 256mm skivor som är hålborrade med nya belägg Följer med plexi/lexan för att byta ut samtliga rutor utom fram och möjligen att de inte räcker till bak heller men jag tror det! Skattad och besiktad fram till juni månads slut! Startar jämt och går kanon bortsett från en lite låg tomgång. All el funkar förutom fläkten som bara har 1 läge, men innerbelysning, instrument belysning, centrallås osv är igång! De sämre: Lacken har sett bättre dar! Liten buckla på ena framskärmen vid blinkersen En bussning i bakvagnen slut. Motorfläkten styrs genom en av och på kanpp i kupen, finns dock en extra kylare som styrningen ska funka på! Perfekt som slit å släng som den är, eller sätt på bättre bromsarna, byt till plastrutor, skippa inredningen och montera den 18E topp (+ ca 15hk) jag har som också kan följa med å ha en sjukt kul ban/busbil!! Pris: 5500:- Bild:
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
![]() |
SÄLJES
S: Kadett GT 2.0
|
499 besök totalt |

