Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Kommande Boxster Coupé?
<<   1, 2
2011 besök totalt
rylander
Stockholm
Här sen Dec 2002

Fast 997:an kan väl ha längre hjulbas än dagens elva!? Ryktena har ju gått om att 997:an bl.a skulle få andra motorer än boxersexan också...kanske motorn hamnar längre fram också...

Stockholm / London
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Rylander skrev:
Fast 997:an kan väl ha längre hjulbas än dagens elva!? Ryktena har ju gått om att 997:an bl.a skulle få andra motorer än boxersexan också...kanske motorn hamnar längre fram också...

Det kan den givetvis ha - men det jag syftar på är att motorn omöjligtvis kan få plats bakom bakaxeln i det här utförandet. Om det inte är ngn liten MC-motor, vs. Tror inte att Porsche vågar gå ifrån den mest grundläggande layouten på deras ikon...

Här sen Mar 2003

Lite OT men jag bara undrar. Varför blir alla inlägg från Tor-Helge slettet och vad betyder det egentligen?

Här sen Apr 2003

Balazs 911 skrev:
Lite OT men jag bara undrar. Varför blir alla inlägg från Tor-Helge slettet och vad betyder det egentligen?

Han blev sur och drog härifrån för att inte alla avgudade honom o hans dagliga dos av mängder av Porscherelaterade inlägg på forumet....

A)(L

Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003

bilden på den svarta (fotot..) den va grymt snygg där, gillar inte cab:ar om det inte en bruksbil/glänsarbil..

ban bil ska va coupe lr sedan...

BMW Abuser
Citera
Ibbe 951
gogo
Här sen Jun 2003

ja fick höra att nya generationen av Porsche 911 skulle vara 8 cylindriga ?

det stog i en tidning som ja inte mins !
Citera
Allmänt banåkaforum
Kommande Boxster Coupé?
<<   1, 2
2011 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande