Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Två bra beg Good-Year 225/45-16 - Sålda
900 besök totalt
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963


Trådstartare
S: Två bra beg Good-Year 225/45-16 - Sålda

Har två stycken bra Good-Year Eagle Ventura 225/45-16 som är mycket kvar att slita på.



Mätte mönsterdjupet till 7-7,5 mm (antar att helt nya har 8 mm).

Bägge två till rejsa-kompis för 1000:- jämnt.
(Begär annars 1200:-)

Kan skickas med Bussgods om köparen står för frakt. Finns idag strax norr om Göteborg.

//Martin
m3e30@hotmail.com
0707-334722

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963


Trådstartare
Lyfter upp annonsen lite.

Kanske ingen som åker 16" längre...

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Jani
Eskilstuna
Här sen Sep 2004
Inlägg: 227



Tja
Bjuder 1000kr inklusive frakt ?

_________________
Jani Tauriainen
Bmwsc#476
Bmw 330 M e36:a
Citera
SÄLJES
S: Två bra beg Good-Year 225/45-16 - Sålda
900 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande