Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 3 besök senaste veckan (46424 totalt) |
Re:
Nej inte i dagsläget. Nöjeskörning på bana och slalom har nog nya ägaren tänkt sig. ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Re:
Inga galna idéer nu Anders.. Tre bilar känns ganska lagom faktiskt . Det blir Coopern som får lite uppmärksamhet nu. ![]() MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Re:
Jag vet att du finns där när jag behöver gråta ut ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Tjena Mackan! Hoppas allt är bra efter översvämningar och allt annat kul ni har haft. 110 kvm och bara tre bilar... Det låter ju alldeles för lite! Nu hoppas jag att du startar en ny tråd med spännande läsning om hur du förädlar din Cooper S! Väntar fortfarande på att bjuda dig på en kopp kaffe på Ingarö! Alltid välkommen!
/Ludde _________________ Louis Schard |
||
Re:
Hejsan ! Tråd om Coopern är startad, men om det blir så spännande läsning vet jag inte.. Har skaffat sportbåt så jag kanske kan komma upp till Ingarö och steka lite ? ![]() MS// ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Tänkte ge en liten uppdatering på denna, polaren köpte den 2009 har jag för mig. Och den är fortfarande i hans ägo här nere i lund. Förvarad i garage o kört me den 50 mil om året ungefär =) Fortf samma skick som den köptes i! Har åkt i den/kört den ett antal gånger och det är verkligen en rolig bil!
_________________ Filip Böttcher BMW e30 318is -88 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 3 besök senaste veckan (46424 totalt) |