Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Sabelt 4 punktsbälte med skavskydd
1064 besök totalt
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
S: Sabelt 4 punktsbälte med skavskydd

2 bälten, helt nya i kartong!
Modellbetäckning 902020NP
Svart bälte med röda skavskydd.

Nypris 800:- per bälte samt 100:- per par skavskydd.

Allt säljes för 1000:-

/Joakim
joakim@joakimnordwall.com
0708-808652

_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160



Har du foto på sakerna??

//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
Jag har en bild jag tagit, men den är bara på en öppnad kartong...

Hittade en produktbild, fast det är bältet i rött.

/Joakim




_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



1000:- Ink frakt så är det taget!

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
Det är taget!

Skickar du ett mail, så fortsätter vi där?
Eller över telefon.

joakim@joakimnordwall.com
0708-808652

_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
SÄLJES
S: Sabelt 4 punktsbälte med skavskydd
1064 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande